CTP continuă programul de responsabilitate socială dedicat sprijinirii bunei dezvoltări a pieței locurilor de muncă din vecinătatea parcurilor sale din vestul capitalei.
Aproximativ 350 de elevi ai claselor a XI-a și a XII-a de la liceele Dimitrie Bolintineanu și Pamfil Șeicaru, au participat la cea de-a doua etapă a proiectului, alături de nouă dintre cei mai importanți chiriași ai CTP din România. Prima etapă s-a desfășurat în noiembrie 2017 și a beneficiat de implicarea a 150 de liceeni și a șapte companii chiriașe din CTPark Bucharest și CTPark Bucharest West.
Programul a fost creat pentru a sprijini companiile chiriașe în parcurile CTP să ia contact cu potențiali angajați, aratându-le astfel elevilor de la liceele din zonă că au oportunități reale de a-și găsi locuri de muncă bune, aproape de casă. A doua etapă a programului a constat în două activități. Prima a avut loc la mijlocul lunii aprilie, la liceul Dimitrie Bolintineanu din Bolintin-Vale și s-a extins pe durata a trei zile. Reprezentanți ai Quehenberger Logistics, KLG Europe Logistics, DB Schenker, NOD (Network One Distribution), Sudio Moderna și Ekol Logistics s-au întâlnit cu circa 300 de elevi de clasa a XII-a. Fiecare reprezentant a expus, timp de aproximativ o oră, informații despre companiile lor, programele de dezvoltare profesională din cadrul acestor companii, detalii specifice despre activitatea pe care o desfășoară și au încheiat răspunzând la întrebările elevilor.
A doua parte a acestei etape a proiectului a constat în vizite la depozite, la care au particpat 40 de elevi din clasele a XI-a și a XII-a ale liceului Pamfil Șeicaru din Ciorogârla. Quehenberger Logistics, Gefco, Iron Mountain, Raben Group, KLG Europe Logistics, DB Schenker, NOD, Ekol Logistics și-au deschis depozitele pentru a le arăta tinerilor cum se desfășoară activitatea și au oferit informații utile despre companii, ofertele de angajare și oportunitățile de avansare, mediul de muncă și alte detalii. Reprezentații celor opt companii au vorbit, de asemenea, și despre programele de dezvoltare profesionale destinate angajaților.
Liceul Dimitrie Bolintineanu a participat și la prima etapă a proiectului, în noiembrie, când 150 de tineri au vizitat mai multe depozite din CTPark Bucharest și CTPark Bucharest West. În cadrul acelei vizite, li s-au prezentat mai multe aspecte concrete ale muncii într-un parc industrial și logistic. Acum li s-a oferit șansa de a purta discuții mai aprofundate cu reprezentanții a șase mari comnpanii care ocupă spații în parcurile CTP.
„Suntem foarte bucuroși că am decis să intrăm în acest program. În acest fel am avut ocazia să întâlnim mulți tineri care au părut extrem de interesați de activitatea noastră și sperăm că măcar o parte dintre ei se vor alătura companiei noastre în viitor, având in vedere că avem nevoie tot mai mare de personal în depozitele noastre. Suntem încrezători că aceste vizite și discuții nu vor rămâne fără efect, iar elevii vor realiza că au șanse mari să își construiască o carieră în România, aproape de casă”, a declarat Diana Lacrețeanu, HR Manager în cadrul companiei Quehenberger.
„Elevii noștri s-au întors foarte optimiști din aceste vizite. Noi ne străduim să le oferim cea mai bună educație și să venim în întâmpinarea dificultăților pe care le-ar putea avea atunci când își vor căuta un loc de muncă. Susțin cu tărie această inițiativă pentru că oferă oportunitatea dezvoltării profesionale în cadrul unor companii importante, foarte aproape de casele elevilor”, a adăugat Ștefan Alexandru Cernat, Director al liceului Pamfil Șeicaru din Ciorogârla.
„Am încheiat cea de-a doua etapă a programului nostru și suntem recunoscători pentru toate reacțiile pozitive și pentru sprijinul pe care l-am primit atât din partea clienților noștri, cât și a directorilor, profesorilor și elevilor din liceele participante. Scopurile principale ale CTP sunt sprijinirea chiriașilor și a dezvoltării lor în parcurile noastre, precum și crearea unui parteneriat solid cu membrii comunităților locale, prin sprijinirea pieței forței de muncă din zonă. Consider că ajutându-i pe tineri să își găsească slujbe în cadrul companiilor din parcurile noastre este cel mai bun mod de a realiza ambele obiective”, a conchis Iulia Bușcă, Commercial and Business Development CTP Romania.