30% din comenzile plasate pe evoMAG sunt ridicate personal de clienți

Numărul de comenzi ridicate din showroom-ul evoMAG a crescut în 2020 cu aproape 45%. În prezent, 30% dintre comenzi sunt ridicate personal de clienți.

A crescut și numărul de comenzi plasate direct din showroom, ajungând, în medie, la 50 de comenzi noi plasate zilnic.

Mai mult, la ridicarea produselor din showroom, fiecare client primește un cadou. Numărul cadourilor oferite anul trecut a depășit 35.000.

În plus, clienții pot face proba tuturor echipamentelor achiziționate imediat după ridicarea acestora.

1.000 de trotinete reparate în service-ul evoMAG

Vânzarea de trotinete electrice a înregistrat anul trecut o creștere de 20%, iar evoMAG a investit în înființarea unui service dedicat, fiind și primul magazin online care oferă acest serviciu.

De la înființare, în service-ul evoMAG au fost reparate aproximativ 1.000 de trotinete.

Cele mai frecvente defecțiuni sunt generate de folosirea necorespunzătoare a acestora, mai ales, pe fondul lipsei de cunoștințe a utilizatorilor.

- Publicitate -

Veniturile din mineritul Bitcoin, vârf de 107 milioane de dolari într-o zi

Veniturile zilnice din mineritul Bitcoin au atins un maxim istoric de 107,7 milioane de dolari în ziua înjumătățirii recompenselor,...

Principalii dezvoltatori imobiliari au început să-și consolideze portofoliile de terenuri

Principalii dezvoltatori imobiliari din România au început să-și consolideze portofoliile de terenuri, iar 2024 se anunță un an foarte...