30% din comenzile plasate pe evoMAG sunt ridicate personal de clienți

Numărul de comenzi ridicate din showroom-ul evoMAG a crescut în 2020 cu aproape 45%. În prezent, 30% dintre comenzi sunt ridicate personal de clienți.

A crescut și numărul de comenzi plasate direct din showroom, ajungând, în medie, la 50 de comenzi noi plasate zilnic.

Mai mult, la ridicarea produselor din showroom, fiecare client primește un cadou. Numărul cadourilor oferite anul trecut a depășit 35.000.

În plus, clienții pot face proba tuturor echipamentelor achiziționate imediat după ridicarea acestora.

1.000 de trotinete reparate în service-ul evoMAG

Vânzarea de trotinete electrice a înregistrat anul trecut o creștere de 20%, iar evoMAG a investit în înființarea unui service dedicat, fiind și primul magazin online care oferă acest serviciu.

De la înființare, în service-ul evoMAG au fost reparate aproximativ 1.000 de trotinete.

Cele mai frecvente defecțiuni sunt generate de folosirea necorespunzătoare a acestora, mai ales, pe fondul lipsei de cunoștințe a utilizatorilor.

- Publicitate -

Peste 1.000 de camere de hotel noi vor fi disponibile în București până în 2027

Până în 2027 Bucureștiul ar putea avea aproximativ 1.000 de camere noi, reprezentând hoteluri pe toate segmentele, de la...

Salariile medii s-au triplat de la aderarea României la Uniunea Europeană

De la momentul aderării României la Uniunea Europeană, dar în special în ultimii 8 ani, salariile din România au...