33.000 de români au cumpărat castorul de pluș Titi din magazinele Auchan

Peste 230.000 de lei au fost donați de Auchan pentru programul Fundației FARA-Combaterea Sărăciei prin Educație.

Suma a fost strânsă în cadrul unei campanii derulate în perioada 30 septembrie – 31 decembrie 2020.

În cele trei luni de campanie, clienții Auchan au achiziționat peste 33.000 de jucării de pluș Titi, 7 lei din fiecare achiziție fiind direcționați către Fundația FARA România.

Castorul Titi este o jucărie de pluș menită să aducă hrană, îmbrăcăminte și încălțăminte, suport pentru efectuarea temelor și materiale educaționale pentru copiii din grija Fundației FARA.

Donația sumei aferente vânzării jucăriei Titi contribuie la îmbunătățirea vieții copiilor după cum urmează:

  • Vânzarea unei jucării Titi oferă o masă caldă pentru doi copii;
  • Vânzarea a 6 jucării Titi oferă o masă caldă unui copil, timp de o săptămână;
  • Vânzarea a 45 de jucării Titi asigură materiale educaționale pentru 40 de copii, timp de o lună;
  • Vânzarea a 70 de jucării Titi asigură o masă caldă pentru 140 de copii;
  • Vânzarea a 100 de jucării Titi asigură materiale de igienizare pentru bucătăriile în care se gătește mâncarea pentru copii.

Castorul Titi se poate achiziționa din orice hipermarket Auchan, din magazinele MyAuchan din benzinăriile Petrom sau poate fi comandat din magazinul online, prețul unei jucării fiind de 24,90 lei. 

- Publicitate -

Bugetul pentru începerea școlii poate ajunge și la 2.000 de euro

Începerea școlii ajunge să coste între 1.000 și 2.000 de euro, după ce, pe lângă rechizitele obișnuite, tot mai...

Industria de media și divertisment locală va crește anul acesta cu doar 2,5%

Industria de media și divertisment din România ar urma să crească cu 2,5% în acest an, comparativ cu 2023,...