3 parteneriate de afaceri pe care trebuie să le stabilească orice antreprenor

O parte importantă din succesul unui business de perspectivă este datorată legăturilor pe care compania respectivă le inițiază de-a lungul timpului, cu parteneri dispuși să susțină efortul de creștere al acesteia. 

Într-un mediu atât de dinamic precum este cel al afacerilor din era noastră, de multe ori, parteneriatele pot valora mai mult decat expertiza cumulată a celor care alcătuiesc resursa umană a unei corporații, sau produsul / serviciul oferit pe piață. 

Așadar, considerăm că pentru orice antreprenor aflat în primii ani pe o poziție de management, următoarele tipuri de parteneriate sunt extrem de importante:

Parteneriatul bazat pe experiență 

Orientează-te mereu către parteneri a căror experiență poate reprezenta o resursă importantă în derularea operațiunilor pe care le ai în plan. Expertiza celui alături de care pornești la drum poate fi crucială, în rezolvarea unor chestiuni ce țin de:  

  • o anumită zonă de legislație; 
  • moduri intuitive privind deblocarea anumitor probleme delicate; 
  • identificarea altor parteneri ce își pot aduce aportul la succesul proiectului în care sunteți implicați de comun acord. 

În cazul în care formezi legături de business cu parteneri fără experiență, lucrurile pot lua o turnură neplăcută, pe măsură ce un anumit proiect evoluează. Dinamismul specific lumii de afaceri generează noi și noi provocări, cu fiecare nouă zi. Un partener lipsit de experiența unor situații specifice, ce implică o abordare promptă și cât mai corectă, poate îngreuna întregul proces de lucru. 

Parteneriatul bazat pe viziune 

Este important să construiești relații de lungă durată cu parteneri de business ce pot demonstra că au o gândire orientată spre viitor. Un astfel de parteneriat poate genera cele mai bune decizii privind operațiunile desfășurate, benefice pentru dezvoltarea afacerii tale. 

Un partener cu viziune poate înțelege foarte bine atât dinamica actuală a segmentului economic în care activați, cât și direcția către se îndreaptă acesta, astfel încât să poată oferi recomandări sau pași de lucru, pentru îndeplinirea tuturor obiectivelor profesionale pe care le-ați stabilit împreună. 

În cazul în care pleci la drum alături de un partener lipsit de viziune, povestea afacerii în care sunteți amândoi implicați va fi asociată doar aspectelor ce țin de prezent. În astfel de condiții, concurența poate profita de lipsa voastră de orientare către viitor. 

Or acest demers poate fi fatal, în condițiile în care clienții finali sunt mai volatili ca niciodată, din punct de vedere al așteptărilor pe care le au de la companii, dar și a modului în care aceștia percep lumea din jur lor. 

Parteneriatul bazat pe stabilitate financiară 

Identifică în mod corect acel partener ce poate prezenta oricând garanția stabilității financiare. Îți dorești alături de tine o organizație capabilă să gestioneze cu maturitate economică întregul proiect pe care îl desfășurați de comun acord, astfel încât să generați împreuna un efort comun, privind costurile determinate de fluxurile operaționale respective. 

Pentru a verifica dacă partenerul de business identificat prezintă atât stabilitate financiară, cât și un istoric fără probleme grave al afacerii, poți căuta date despre acesta fie pe site-ul Ministerului de Finanțe, fie pe platformele de profil descoperite tot în online, ce pot centraliza în timp real date extrem de importante despre persoanele juridice din România. 

În cazul în care nu îți faci temele foarte bine, privind activitatea potențialului partener de business, te poți confrunta ulterior cu surprize neplăcute, ce pot afecta atingerea obiectivelor pe care le-ați identificat împreună, determinate de: litigii în instanță, spețe delicate ce au generat înghețarea anumitor active, prezența acestuia pe listele de rău-platnici samd 

Romsped Cargo: Partenerul ideal în transportul de marfă rutier

Cu o experiență de peste 25 de ani în transporturile rutiere de marfuri naționale și internaționale, compania Romsped Cargo a dezvoltat de-a lungul timpului propria rețea de parteneriate strategice, acoperind astfel cele mai importante rute de expediție. 

Romsped Cargo generează o valoare incomensurabilă pentru clienții care activează în domeniul comercial, prin implementarea de soluții logistice și de transport adaptate la o rețea extinsă de industrii: construcții, retail, agricultură, automotive, FMCG etc 

De aceea, oportunitățile oferite de specialiștii Romsped Cargo determină cele mai performante condiții din industria națională a transporturilor, descrise de costuri optimizate pentru clienți și timpi de livrare mult mai buni.  

- publicitate -

trebuie să citești