3 din 4 comenzi efectuate prin platforma Sezamo includ cel puțin un produs de panificație, iar 2 din 5 coșuri includ cel puțin un produs de tip patiserie.
Peste 5 tone de pâine se vând lunar, cel mai cumpărat produs din această categorie fiind ciabatta, urmată de chifla Kaiser albă, pâinea Durum, chifla hamburger gourmet și demi-bagheta french.
84% dintre cumpărători au ales produse de panificație din făină albă, iar 16% integrală, neagră, secară sau ovăz. 85% dintre cumpărătorii Sezamo aleg pâinea întreagă, iar 15% optează pentru pâinea feliată.
În topul preferințelor clienților sunt croissantul cu unt, covrigii tip bretzel, gogoșile cu umplutură de fructe, croissantele cu ciocolată și cremă de alune și foietajul cu nuci pecan și sirop de arțar.
Un client a comandat nu mai puțin de 248 de croissante în ultimele 4 luni, iar cel mai mare număr de produse de patiserie vândute unui singur client în aceeași perioadă a fost de 1.013 de produse.
În ceea ce privește împărțirea demografică, 83% dintre comenzile care includ brutărie și/sau patiserie plasate pe Sezamo au fost făcute de către femei.
Supermarketul online Sezamo face livrările din depozitul de 12.000 mp situat lângă București. Acesta include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată.
MAI MULTE | ȘTIRI FINANCIARE | ȘTIRI BUSINESS | ȘTIRI BANI |