3.296 de persoane au încercat să doboare un record mondial în Sun Plaza

United, agenție de marketing full-service a organizat două evenimente unice, menite să celebreze Campionatul European de Fotbal, în perioada 14 iunie – 10 iulie 2016, în Sun Plaza Shopping Center.

“Speed Test-ul” (Testul de Viteză a Șutului) și “Bubble Football-ul” (Fotbal în baloane) le-au dat ocazia vizitatorilor centrului comercial să se distreze, să câștige premii, dar și să încerce să se apropie de recordul mondial în ceea ce privește viteza șutului.

Astfel, pe 25 iunie, un bucureștean a șutat cu o viteză de 104 km/h, înregistrând cea mai bună performanță din cadrul evenimentului.

“Speed Test-ul” a trezit un mare interes, concretizat în aproape 3.300 de participanți. Zilnic, jucătorul cu cel mai puternic șut a fost premiat cu un voucher în valoare de 50 de lei la magazinul Colin’s. Pe 10 iulie, toți cei 25 de câștigători zilnici au fost invitați să participe la marea finală, unde trei dintre ei au fost premiați cu vouchere de 150 de lei.

În aceeași perioadă, de vineri până duminică, cei interesați să-și testeze într-un mod inedit talentul de fotbaliști s-au putut bucura de bubble football. Terenul a fost amenajat în zona Sun Atrium, unde cei 384 de participanți s-au îmbrăcat în baloane gonflabile și au jucat fotbal în echipe formate din unul sau maximum doi jucători.

“United și Sun Plaza Shopping Center și-au dorit ca toți cei care pășesc pragul centrului comercial să simtă și în perioada desfășurării Euro 2016 că aici este, cu adevărat, o destinație de senzație. Am gândit aceste activări pentru ca iubitorii fotbalului, și nu numai, să se bucure de și mai multă distracție atunci când vin la Sun Plaza și pentru ca ei să se simtă direct implicați într-un fenomen atât de iubit cum este Campionatul European.”, spune Dan Cîrstea, Managing Partner United.

“Mall-ul a încetat de mult timp să mai fie doar un spațiu unde mergem la cumpărături: este un loc în care ne relaxăm, în care trăim aventuri și ne descoperim noi hobby-uri, un spațiu unde se încheagă comunități. Ne-am propus ca Sun Plaza să devină un punct de atracție pentru fanii fotbalului în această perioadă, iar rezultatele campaniei arată că am reușit.”, adaugă Dan Cîrstea.

“Sun Plaza își dorește să fie mereu alături de vizitatorii săi și să găsescă moduri originale de a le răsplăti fidelitatea. Euro 2016 a constituit prilejul perfect de a îmbina distracția și relaxarea cu magia unui sport iubit de atât de mulți oameni. Feedbackul pozitiv primit pe rețelele de socializare, precum și numărul mare de persoane care s-au implicat în aceste activități ne-au arătat cât de îndrăgite sunt aceste tipuri de evenimente.”, au mentionat reprezentantii Sun Plaza Shopping Center.

- Publicitate -

Brandul românesc 5 to go urcă pe locul 7 în topul european al cafenelelor

Brandul românesc 5 to go, care a depășit recent borna de 600 de locații deschise, urcă pe locul 7...

Mai bine de jumătate din angajații la stat au vârsta cuprinsă între 45 și 65 ani

În sectorul public, majoritatea persoanelor sunt de vârstă mai înaintată, 54% dintre persoanele din categoria de vârstă 46-55 ani...