2,1 milioane de români, persoane fizice sau juridice, au card Selgros

Compania va marca aniversarea a 20 de ani pe piață printr-o tombolă cu peste 4.000 de premii în valoare totală de 2,2 milioane lei

Peste 2,1 milioane de români, persoane fizice sau juridice, dețin un card activ Selgros, la 20 de ani de prezență a retailerului pe piața din România.

Primul magazin Selgros Cash & Carry în România s-a deschis în mai 2001 la Brașov.

Rețeaua s-a extins an de an, ajungând în prezent la 23 de magazine în cele mai importante orașe din țară.

Retailerul a deschis în decembrie 2020, la Chiajna, o platformă logistică de 10.000 mp dedicată produselor care au nevoie de temperatură controlată la depozitare.

Selgros are în acest moment peste 4.500 de angajați în România.

Oferta standard din magazine include peste 50.000 de articole, provenind de la peste 1.000 de furnizori locali.

Tombolă cu premii de 2,2 milioane lei

Selgros va marca aniversarea a 20 de ani pe piață printr-o tombolă cu peste 4.000 de premii în valoare totală de 2,2 milioane lei.

Tombola se desfășoară pe parcursul a cinci săptămâni în toate magazinele Selgros din țară și se adresează tuturor cumpărătorilor,.

Participanții la tombola aniversară trebuie să se înregistreze pe selgros.ro și să efectueze cumpărături în valoare de cel puțin 200 lei pe o singură factură.

Clienții se vor înscrie o singură dată, urmând să fie incluși automat în fiecare tragere la sorți.

- Publicitate -

În ultimele două luni au fost livrate proiecte de retail cu o suprafață similară cu toate livrările din 2024

Deși în primul trimestru nu a fost finalizat niciun proiect nou de retail la nivel național, ritmul de livrare...

Bucureștiul, în topul celor mai dinamice piețe industrial-logistice din Uniunea Europeană

Stocul modern de spații industriale și logistice închiriabile din București s-a extins de aproape patru ori în ultimii zece...