20% dintre retaileri au început să vândă și online anul trecut

20% dintre retaileri au început să vândă și online anul trecut, în timp ce 46% au confirmat faptul că au vândut mai mult online în 2020 față de 2019.

46% dintre firme au raportat o creștere a vânzărilor în online, iar 24% dintre companii și-au reorientat business-ul către ecommerce.

Un procent de 5% dintre respondenți și-au mutat exclusiv vânzările în online.

Investițiile în marketing și promovare au fost strategia de business abordată de 50% dintre retaileri, iar 36% dintre ei au ales să dezvolte soluții și produse noi.

Programele de loializare a clienților s-au numărat printre soluțiile la dinamica nouă a pieței, 23% dintre companii investind în programe de loializare.

Cu ce probleme s-au confruntat retailerii în mediul online

32% dintre respondenți sunt nemulțumiți de instabilitatea traficului de cumpărare în mediul online, iar 30% de întârzierile în livrarea comenzilor.

Alte sincope menționate de retaileri țin de lipsa stocurilor (26%), neîncrederea consumatorilor finali în metodele de plată online (18%) sau dificultăți la expedierea produselor (18%).

Doar 10% din totalul retailerilor intervievați și care sunt prezenți online s-au declarat nemulțumiți de performanța platformei de ecommerce utilizate.

Studiul a fost realizat de VTEX și iSense Solutions.

- Publicitate -

1 din 7 români consideră că deșeurile de plastic din natură au devenit o problemă majoră

Deșeurile din plastic aruncate în natură – în păduri, ape sau pe marginea drumului – sunt considerate una dintre...

Românii au nevoie de o sumă mai mare decât salariul mediu anual mediu ca să-și permită o mașină SH

După analizarea piețelor de mașini second hand din 23 de țări europene, s-a constatat că, în medie, este nevoie...