
Casa Frumoasă, primul Concept Store dedicat modei masculine de lux, a adus în urmă cu 17 ani pe piața din România o formulă unică, reunind branduri de top, tradiția sartorială și servicii speciale VIP, pentru a deveni în prezent cea mai exclusivistă destinație de shopping multi-brand.
Drumul către excelență a fost susținut de nume sonore la nivel internațional, propunând un melanj aparte ce defineste esența luxului prin colectiile Ready-to-Wear, serviciile Made-to-Measure, piesele în ediții limitate, pantofii și accesoriile lucrate manual ale unei atente selecții de branduri: Scabal, Brioni, Santoni, Loro Piana, Salvatore Ferragamo și alții.
”Primul brand adus în România, în anul 1996, a fost Scabal, cel mai mare producător de stofe de lux din lume, promovând în același timp și servicii de Made-to-Measure. A fost o provocare atât pentru mine cât și pentru piața locală întrucât clienții nu știau ce reprezintă brandurile exclusiviste, aristocrate, de lux adevărat. Extinderea portofoliului de brand-uri, dar și deschiderea de noi magazine, a reprezentat o decizie de business firească de-a lungul anilor, datorită faptului că tot mai mulți clienți au devenit cunoscători fini ai industriei, au existat deci cereri și exigențe tot mai mari. Astăzi, alături de cei 40 de angajați din cele 5 magazine, Casa Frumoasă înseamnă o afacere de aproximativ 2,5 milioane euro” precizează Julia Kristensen, proprietara Casa Frumoasă.
Clienții magazinelor Casa Frumoasă apreciază nu doar produsele, tradiția și calitatea acestora, ci experienţa de shopping, fiind întâmpinați într-o manieră exclusivistă, cu servicii de primire personalizată VIP, valet parking, servicii Made-To-Measure, sesiuni private de shopping în confort și intimitate, personal shopper, style advice sau pregătirea outfit-urilor înainte de venirea clientului. Aceste detalii se regăsesc pentru fiecare dintre cei peste 500 de clienți din portofoliu.