14% dintre români consumă zilnic sau aproape zilnic produse „on the go”

14% dintre români declară că obișnuiesc să consume produse „on the go” de 3-5 ori pe săptămână, arată o cercetare Reveal Marketing Research.

Astfel, 14% dintre români consumă zilnic sau aproape zilnic produse „on the go”, iar 21% dintre aceștia consumă astfel de produse de 1-2 ori pe săptămână. 

Doar 5% dintre respondenți spun că nu consumă niciodată produse „on the go”.

Produsul evitat în cea mai mare măsură de către respondenți este mâncarea gătită ambalată – 29% dintre ei declară că nu obișnuiesc să își cumpere.

Persoanele peste 55 de ani, sunt cei care declară în cea mai mare măsură că nu își cumpără mâncare gătită ambalată, aproape jumătate (40%) au selectat această opțiune.

Cum arată micul dejun al românilor

Primele opţiuni ale românilor pentru micul dejun sunt cafeaua (75%), produsele lactate (62%), sandvișurile (49%), şi produsele de patiserie (40%).

Pe grupe de vârstă, cel mai mare procent de respondenți care consumă cafea sau băuturi pe bază de cafea la micul dejun se înregistrează în segmentul 55-60 de ani – 82%. 

Dar masa de prânz?

Prima poziție în topul alimentelor preferate de români pentru masa de prânz sunt legumele proaspete, aceste produse fiind alese de șase din zece respondenți. 

29% consumă fructe proaspete, mâncare gătită ambalată (47%), iar dulciurile au fost incluse în meniul mesei de prânz de circa o doime dintre respondenți.

La polul opus în topul produselor preferate de români pentru cea de-a doua masă din zi, se situează covrigii, pateurile, snackurile sărate sau dulci și fructele uscate.

În ceea ce privește masa de seară, 44% mănâncă legume, produse lactate (34%), mâncare gătită (26%), fructe (25%) și dulciuri (20%). 

- publicitate -

trebuie să citești