”București Mall este, la 13 ani, o poveste de succes. Este un proiect de pionierat în România, care, pentru brandurile care s-au dezvoltat o data cu noi, a reprezentat o platformă de creștere a business-ului. Pentru toți acei 150 de milioane de oameni, care au trecut dincolo de ușile glisante ale mall-ului, din 1999 până astăzi, simbolizează o promisiune îndeplinită. Am conturat piața atunci și în repetate rânduri ulterior – adaptandu-ne la modelele occidentale ale conceptului de life center și integrand primul cinematograf multiplex și prima zonă de food-court în proiect. În mod firesc, urmează o nouă etapă, în care este primordial să fim vizionari, creativi și dinamici” a declarat Ali Ergun Ergen, CEO Anchor Grup.
Deschiderea București Mall a revoluționat conceptul “magazinului universal”, care a devenit o destinație pragmatică dar și emoțională, și înainte de toate, un spațiu complex cu multiple oportunități de petrecere a timpului liber – bowling, cinema, săli de entertainment, concerte, lansări de carte. În același timp, prezența marilor branduri internaționale, a colecțiilor de prêt-à-porter, accesibile până atunci doar în paginile revistelor din străinătate, a marcat un pas important în evoluția stilului, a modei și a conceptului de shopping în România.
Cu ocazia aniversării a 13 ani, București Mall va derula o campanie de răsplătire a fidelității clienților și își propune ca cifra 13 să devină una plină de noroc pentru pasionații de shopping, care vor primi discount-uri de 13% în cadrul magazinelor partenere. Așadar, în week-end-ul 8-9 septembrie, aceștia vor putea să își achiziționeze outfit-urile preferate din colecțiile de toamnă-iarnă 2012/2013 de la peste 50 de branduri.