13 ani de la deschiderea Bucuresti Mall

.

 

”București Mall este, la 13 ani, o poveste de succes. Este un proiect de pionierat în România, care, pentru brandurile care s-au dezvoltat o data cu noi, a reprezentat o platformă de creștere a business-ului. Pentru toți acei 150 de milioane de oameni, care au trecut dincolo de ușile glisante ale mall-ului, din 1999 până astăzi, simbolizează o promisiune îndeplinită. Am conturat piața atunci și în repetate rânduri ulterior – adaptandu-ne la modelele occidentale ale conceptului de life center și integrand primul cinematograf multiplex și prima zonă de food-court în proiect. În mod firesc, urmează o nouă etapă, în care este primordial să fim vizionari, creativi și dinamici” a declarat Ali Ergun Ergen, CEO Anchor Grup.

 

Deschiderea București Mall a revoluționat conceptul “magazinului universal”, care a devenit   o destinație pragmatică dar și emoțională, și înainte de toate, un spațiu complex cu multiple oportunități de petrecere a timpului liber – bowling, cinema, săli de entertainment, concerte, lansări de carte. În același timp, prezența marilor branduri internaționale, a colecțiilor de prêt-à-porter, accesibile până atunci doar în paginile revistelor din străinătate, a marcat un pas important în evoluția stilului, a modei și a conceptului de shopping în România.

 

Cu ocazia aniversării a 13 ani, București Mall va derula o campanie de răsplătire a fidelității clienților și își propune ca cifra 13 să devină una plină de noroc pentru pasionații de shopping, care vor primi discount-uri de 13% în cadrul magazinelor partenere. Așadar, în week-end-ul 8-9 septembrie, aceștia vor putea să își achiziționeze outfit-urile preferate din colecțiile de toamnă-iarnă 2012/2013 de  la peste 50 de branduri.

- Publicitate -

Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est

România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce...

Brandul italian Cioccolatitaliani, adus pe piața locală de Sphera Franchise Group

Sphera Franchise Group, cel mai mare operator de foodservice din România, își extinde portofoliul prin adăugarea francizei italiene Cioccolatitaliani,...