120 milioane de vizitatori în centrele de retail VIVO! și STOP SHOP

Peste 120 milioane de clienți au vizitat centrele de retail IMMOFINANZ pe parcursul anului 2017. Aceste proprietăți funcționează sub mărcile STOP SHOP și VIVO! și au o suprafață totală închiriabilă de aproximativ 800.000 de metri pătrați.

Cele zece mall-uri operate sub marca VIVO! au atras aproximativ 50 de milioane de vizitatori, în creștere cu aproape 5% comparativ cu anul 2016. În plus, comercianții din mall-urile VIVO! au înregistrat un avans al vânzărilor de peste 6% comparativ cu anul precedent. În 2017 a fost realizată pentru prima dată o măsurare amplă a traficului din parcurile de retail STOP SHOP. Peste 70 de milioane de clienți au vizitat magazinele din aceste parcuri de retail ale IMMOFINANZ. Numărul locațiilor STOP SHOP a crescut anul trecut de la 58 la 70.

„Aceste date substanțiale privind traficul și indicatorii de venituri confirmă succesul abordării noastre centrate pe client în sectorul de retail. Cei peste 120 de milioane de vizitatori din anul 2017 reprezintă  totalul populației din patru dintre principalele piețe pe care activăm: Austria, Germania, România și Republica Cehă“, explică Dietmar Reindl, COO IMMOFINANZ. “Chiriașii au primit foarte bine formatul standardizat adus în centrele STOP SHOP și VIVO!, care oferă un raport bun calitate-preț, un nivel de calitate superior și ușor de recunoscut, precum și o prezență solidă în opt țări diferite.“ Cei mai mari chiriași din sectorul retail includ mărci internaționale de renume precum H&M, C&A, Deichmann, KiK, dm, Takko, JYSK, LPP, Grupul Inditex și Spar.

Puterea mărcilor a stat la baza închirierii integrale a noilor unități și a achizițiilor impresionante realizate

IMMOFINANZ a inaugurat în 2017 două proiecte proprii dezvoltate pe care a reușit să le închirieze integral, respectiv centrul VIVO! Krosno din Polonia și parcul de retail STOP SHOP Lazarevac din Serbia, ambele cu o suprafață totală de peste 31.000 metri pătrați. De asemenea, IMMOFINANZ a finalizat achiziția a nouă parcuri de retail în Ungaria, Slovacia și România. Marca VIVO! include zece mall-uri în patru țări cu o suprafață închiriabilă de aproximativ 310.000 metri pătrați și o rată de ocupare de 96,8%. Cele 70 de centre STOP SHOP sunt localizate în opt țări și au o suprafață totală închiriabilă de aproximativ 484.000 metri pătrați și o rată de ocupare de 97,9%.

„Strategia noastră nu este de a deschide centre noi în apropierea competitorilor deja activi, ci de a utiliza întregul potențial al pieței. Obiectivul nostru, așadar, nu a fost de avea centre mari ci unități mai mici și astfel foarte eficiente, așa cum este cazul conceptelor STOP SHOP și VIVO!, adaptate pentru orașele secundare sau orașele terțe, unde nu există o ofertă comparabilă“, detaliază Gerald Grüll, director în administrarea activelor de pe segmentul retail în cadrul IMMOFINANZ.

Parcurile de retail STOP SHOP oferă o gamă largă de produse cu un raport bun calitate-preț. Cu o bună conectare la rețeaua de transport și cu spații ample de parcare, aceste parcuri sunt ideale pentru “cumpărătorii smart“, care caută un preț bun și acces facil. Mall-urile VIVO! oferă o experiență de cumpărare simplă pentru întreaga familie cu un mix echilibrat și o largă varietate de opțiuni de recreere și petrecere a timpului liber.

Trei noi centre STOP SHOP sunt în proces de construcție în Serbia. Noile parcuri de retail din Požarevac, Vršac și Sremska Mitrovica vor avea o suprafață închiriabilă totală de aproximativ 25.000 metri pătrați. Parcurile STOP SHOP din Požarevac și Vršac urmează a fi inaugurate în luna aprilie din 2018. În Polonia, continuă lucrările de extindere a mall-ului VIVO! Stalowa Wola. Acesta avea o suprafață de 22.500 metri pătrați, iar lucrările actuale vor adăuga un spațiu de 2.800 de metri pătrați. Noul spațiu rezultat a fost deja închiriat, iar lucrările au intrat în fază finală.

În paralel, IMMOFINANZ investește în creșterea calității serviciilor oferite în centrele sale, pentru optimizarea experienței de cumpărare. Printre lucrările realizate în aceste centre se numără printre altele extinderea spațiilor de joacă pentru copii și a ofertei gastronomice prin cafenele în anumite centre STOP SHOP.

Un alt obiectiv vizează îmbunătățirea comunicării cu clienții, printre altele, prin intermediul canalelor digitale. IMMOFINANZ a introdus un nou sistem de administrare a relației cu clienții, care permite oferirea unor servicii mai rapide și mai bine adaptate categoriilor de clienți.

Proprietățile de retail IMMOFINANZ

Portofoliul de retail al IMMOFINANZ cuprindea la sfârșitul anului 2017 un total de 84 de proprietăți în Austria, Republica Cehă, Ungaria, Slovacia, România, Polonia, Serbia și Slovenia, cu o suprafață închiriabilă totală de aproximativ 820.000 de metri pătrați. Zece din aceste proprietăți sunt operate sub marca VIVO!, iar alte 70 sub marca STOP SHOP. Gradul mediu de ocupare este de 97,2%.

- Publicitate -

Piața de fuziuni și achiziții din România a crescut în primele nouă luni din 2024

Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat 198 de tranzacții în primele nouă luni ale anului 2024,...

Marea majoritate a românilor își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie

Un procent de 82% dintre români își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în...