Centrul comercial Colosseum atrage chiriași noi, branduri de modă, distracție, petrecere a timpului liber, restaurante și cafenele, ca urmare a planului de extindere a centrului comercial existent.
- Mango – retailerul spaniol de fashion cu o rețea de peste 1100 de magazine la nivel internațional,
- New Yorker – unul dintre cei mai mari retaileri de modă europeni,
- CCC – unul dintre cele mai mari braduri de încălțăminte din România,
- Colin’s – retailer specializat în produse denim cu mai mult de 600 de magazine la nivel internațional.
- DM drogerie markt – lider de piață în categoria sa cu peste 3000 de magazine în Europa,
- Noriel – brand românesc de jucării,
- Diverta – retailer cu o mare diversitate de produse media, papetărie, birotică și cărți,
- Gregory’s – brand ce oferă unele dintre cele mai apreciate produse de tip coffee & Greek deli,
- Cafeneaua Coffee Ritazza – care oferă cafea produsă artizanal și care va fi amplasată într-un spațiu modern și prietenos la una dintre intrările centrului comercial.
- World Class, cel mai mare operator de fitness din România
- Happy Cinema
Centrul comercial Colosseum va avea o suprafață totală de 54,500 mp GLA, devenind astfel al doilea cel mai mare proiect de retail din sectorul 1 al Bucureștiului.
Noii chiriași, precum și alte 60 de magazine, restaurante și cafenele vor completa oferta comercială existentă ce cuprinde un mix consistent de chiriași printre care Carrefour, Leroy Merlin, Altex, JYSK, LC Waikiki, Sport Vision și Pepco.
MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESS| ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |
- Publicitate -