100 de înscrieri ale unor produse românești în platforma 5 to go

Campania „Fabricat în România”, inițiată de 5 to go în urmă cu o săptămână, a strâns peste 100 de înscrieri ale unor produse românești care se pot asocia cu cafeaua, pentru a fi listate în lanțul de cafenele.

Deși procesul de selecție este în derulare, un prim produs a fost deja selectat și a devenit parte din meniul 5 to go – Cascara Lemonade, o limonadă acidulată, băutură artizanală fără conservați și fără arome adăugate, marca Kofi Ti, un atelier de cold brew din România.

5 to go a atins 45% din nivelul de venituri înregistrat înainte de pandemie

Ca urmare a deciziei grupului de a redeschide mare parte dintre locații pe data de 5 mai, în regim de „to go” și „drive”, grupul 5 to go a ajuns la o medie de 10.000 de clienți pe zi și aproximativ 45% din nivelul de venituri înregistrat înainte de pandemie.

În acest moment, 140 de locații 5 to go din București și din țară sunt deschise din totalul de peste 160.

Restul urmează să fie funcționale la o dată ulterioară, în funcție de noi măsuri și decizii impuse de autorități.

- Publicitate -

Peste 1.000 de camere de hotel noi vor fi disponibile în București până în 2027

Până în 2027 Bucureștiul ar putea avea aproximativ 1.000 de camere noi, reprezentând hoteluri pe toate segmentele, de la...

Salariile medii s-au triplat de la aderarea României la Uniunea Europeană

De la momentul aderării României la Uniunea Europeană, dar în special în ultimii 8 ani, salariile din România au...