Campania „Fabricat în România”, inițiată de 5 to go în urmă cu o săptămână, a strâns peste 100 de înscrieri ale unor produse românești care se pot asocia cu cafeaua, pentru a fi listate în lanțul de cafenele.
Deși procesul de selecție este în derulare, un prim produs a fost deja selectat și a devenit parte din meniul 5 to go – Cascara Lemonade, o limonadă acidulată, băutură artizanală fără conservați și fără arome adăugate, marca Kofi Ti, un atelier de cold brew din România.
5 to go a atins 45% din nivelul de venituri înregistrat înainte de pandemie
Ca urmare a deciziei grupului de a redeschide mare parte dintre locații pe data de 5 mai, în regim de „to go” și „drive”, grupul 5 to go a ajuns la o medie de 10.000 de clienți pe zi și aproximativ 45% din nivelul de venituri înregistrat înainte de pandemie.
În acest moment, 140 de locații 5 to go din București și din țară sunt deschise din totalul de peste 160.
Restul urmează să fie funcționale la o dată ulterioară, în funcție de noi măsuri și decizii impuse de autorități.