Comparativ cu luna septembrie a anului precedent, profitul net al ING Bank a scăzut cu 26%, ajungând la suma de 443 milioane lei.
Veniturile totale au crescut cu 2% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la 1,57 miliarde de lei, în timp ce costurile operaționale au crescut cu 8,6%.
Portofoliul de credite al băncii a ajuns la valoarea totală de 27,8 miliarde lei, indicând o creștere de 4% față de anul trecut.
Depozitele au crescut cu 25% în comparație cu anul trecut, ajungând la 42,9 miliarde lei, ceea ce a susținut creșterea activelor totale la suma de 51,4 miliarde de lei.
1 din 6 români au cont la ING Bank
Banca are peste un milion de clienți cu venituri recurente, ceea ce înseamnă că unul din șase români își primeşte salariul sau alte tipuri de încasări lunare într-un cont ING.
Aproximativ 1,14 milioane de clienți au folosit Home’Bank în 2020, ceea ce reprezintă o rată de adopție de aproximativ 80% a serviciului de internet și mobile banking.
În ceea ce privește utilizarea platformei și a aplicației, 93% dintre autentificările în Home’Bank provin de pe dispozitive mobile. 77% dintre utilizatori folosesc exclusiv aplicația mobilă, care a înregistrat o majorare a traficului cu 50%.
Mai mult, 22% dintre produsele ING sunt accesate direct din platforma Home’Bank, cu o pondere de 17,5% provenind de pe mobil.