1 din 10 tineri din Generația Z are intenția de a începe o afacere

Peste o treime (36%) din Generația Z amână însă intenția de a-și deschide o afacere – este una dintre concluziile ce reies din cea de-a treia ediție a studiului „Insights PulseZ”.

Principalele bariere în calea deschiderii unui business sunt: lipsa resurselor financiare, menționată de 78% dintre respondenți, lipsa instruirii de a începe o afacere (66%), lipsa mentorilor (64%) și lipsa cunoștințelor tehnice (56%). Fetele resimt mai puternic aceste bariere.

Mai mulți tineri doresc să economisească bani (57% față de 51% în 2021) și să câștige mai mult (53% față de 48%), cea mai importantă modificare intervenind la atenția sporită acordată cheltuielilor, 58% anul acesta în comparație cu 45% în anul anterior.

Motivația principală a tinerilor Generației Z pentru un business este dată de dorința de a veni cu o contribuție (30%), urmată în ponderi sensibil egale de faptul că pot face ceea ce le place (20%) și de posibilitatea de a câștiga mai mult de un salariu (19%).

IT-ul (22%) ocupă un loc important și îmbucurătoare este opțiunea pentru artă și cultură (20%), domeniu în care fetele sunt majoritare.

CITEȘTE ȘI: Cum înființezi un SRL și ce taxe plătește o astfel de societate comercială

- Publicitate -

Wizz Air mai aduce două aeronave Airbus A321neo la București și își deschide bază la Aeroportul Băneasa

Operatorul aerian Wizz Air mai aduce două aeronave Airbus A321neo de ultimă generație la București și deschide a doua...

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...