tIMOn se mută din această primăvară în Piața George Enescu

0
timon

Cea de-a 33-a ediție a tIMOn Târgul Imobiliar Național va avea loc, pentru prima oară, în piața George Enescu din capitală, în perioada 19-22 aprilie. Locația premium, dar și calitatea și cantitatea expunerii media, ATL & BTL, au dus pretul de rate card câtre suma de 250 €/mp. Atât vor plăti expozanții care doresc să participe la ediția din aprilie a celui mai mare târg imobiliar. 

Cu un spațiu expozițional de peste 1500 mp și rate card de 250 de euro/metru pătrat, Târgul Imobiliar Național – tIMOn va fi cel mai scump și cel mai mare târg imobiliar din România. Pe de altă parte, peste 60% din veniturile încasate reprezintă cheltuielile de promovare tIMOn, astfel încât  doar bugetul de promovare depășește 200.000 de euro pentru ediția de primăvară ce va avea loc în Piața George Enescu din Capitală.

„Dupa ce locația tradițională a tIMOn a trebuit schimbată, am căutat soluții care să vină atât în sprijinul dezvoltatorilor și partenerilor tradiționali tIMOn, cât și al vizitatorilor, utilizatorul final fiind, chiar în această epocă puternic controlată de mediul online, veriga principală a acestui eveniment.  Dupa îndelungi dezbateri, am optat pentru piața George Enescu, locație premium ușor accesibilă din toate zonele capitalei și, nu în ultimul rând, cunoscută și ușor accesibilă investitorilor străini.”, spune Vlad Vlasceanu, director tIMOn.

Între 8 si 10% este rata de închidere a unui contract imobiliar după o campanie în mediul online. Între 40 si 50 % este rata de închidere a contractelor la târgul tIMON

„Dacă folosim tehnologia și mediul online pentru a obține leaduri, trebuie să numim acest tip de leaduri cantitative, pentru că în general, cu mici excepții care confirmă regula, nici o persoană care nu s-a uitat în ochii agentului sau ai devoltatorului nu va cumpăra o locuință. Ne bazam pe online tot timpul anului, dar așteptăm evenimentul tIMOn atât ca pe o încununare a muncii noastre din timpul anului, ca momentul în care bem multă cafea cu partenerii, cât și ca pe momentul in care ne privim clientii in ochi. Am selectat cu grija prezenta la targuri si am ales sa fim prezenti la tIMOn, ca partener oficial.”, mărturisește Rafaela Nebreda, Imoteca.

„Din experiența noastră, dacă la un târg imobiliar te adresezi, atât cu promovarea cât și cu campaniile și promoțiile, publicului relevant, rata de închidere a contractelor este uriașă. La ediția tIMON de anul trecut a ajuns chiar la 50 la sută din leaduri. În mediul online însă, o campanie despre care spunem ca a fost de succes are o rată de închidere între 8 și 10 la sută. Aceasta înseamnă că agenții de vânzări muncesc să contacteze și să vizioneze cu 100 de persoane, ca să închidă 8 până la 10 contacte. Mai există și reversul medaliei: dacă la un târg imobiliar faci o promovare orientată către mase, de genul ‚vino sa castigi un apartament gratis’, atunci numărul  total de vizitatori va crește, dar procentul de leaduri relevante va scădea considerabil, apropiindu-se de cel din mediul online. La sfârșitul zilei, acestea rezidă în muncă multă si rezultate puține, agenți obosiți și dezamăgiți și cheltuieli mult mai mari pentru agenție sau dezvoltator”, adaugă Ștefan Cremene, Real –Sol.

„Ne-a luat ceva timp să înțelegem acest aspect, ba chiar acum 1 an am insistat la tIMOn să introducă sisteme de monitorizare electronică a vizitatorilor.  Inițial, e mai comod și mai simplu pentru oamenii de vânzări să primească datele de contact la birou. Dar munca de târg a unui agent imobiliar este altceva. Este vie, este relevantă și, mai ales, se măsoară în rezultate”, spune și Nicu Dinu, agent imobiliar.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.