Time MyStaff scade cu 70% timpul alocat completării fișelor de pontaj

time mystaff

Sistemele informatice pentru captarea timpului de lucru zilnic sunt cea mai viabilă alternativă la vechea condică de prezență, contribuind la eficientizarea timpilor alocați completării fișelor zilnice de pontaj cu procente de peste 70%.

Acesta este și cazul modulului de pontaj Time MyStaff, dezvoltat de Smartree România, a cărui utilitate este cu atât mai mare începând cu lunile trecute, de când angajatorii au obligația de a ține evidența orei de începere și orei de sfârșit a programului de lucru. Colectarea datelor privind prezența și absența salariaților poate deveni greoaie în lipsa unui soft specializat și poate genera erori atunci când datele sunt procesate în fișiere excel, mai ales când ne raportăm la un număr mare de angajați.

„Pontajele reprezintă în ziua de azi o parte importantă din eficiența operațională și creșterea productivității companiei prin descentralizarea activităților de pontaj de la nivelul departamentului de HR către zona operațională și implicarea și responsabilizarea angajaților și managerilor în colectarea și aprobarea evenimentelor de timp. Acest proces a dus la o creștere a randamentului angajaților prin evidențierea timpului alocat activităților și proiectelor”, spune Adrian Stanciu, CEO Smartree.

Time MyStaff, softuri de pontaj pentru organizațiile viitorului

Deși modificarea legislativă adusă Codului muncii complică viaţa angajatorilor, softul de pontaj Time MyStaff, ține o evidență clară a orelor de intrare și de ieșire, a orelor lucrate pe timp de zi sau noapte, a orelor suplimentare, a orelor recuperate ori lucrate în timpul unor sărbători legale.

Aplicația Time MyStaff gestionează și pontarea angajaților în ture, în care numărul de ore lucrate pe lună este diferit de numărul orelor lucrătoare din lună. Acest lucru este posibil prin gestionarea orelor în plus sau în minus și compensarea acestora lunar.

Ceea ce ușurează cel mai mult munca este faptul că fișele de pontaj pot fi precompletate pentru fiecare angajat în parte cu un număr de ore lucrate egal cu norma în vigoare, în zilele lucrătoare conform legii. În acest fel, utilizatorii nu trebuie să completeze pontajul pentru fiecare zi, ci doar să editeze excepțiile și să facă cereri, atunci când este cazul.

Pontajul electronic nu oferă avantaje doar angajatorilor, ci și angajaților. Aceștia dispun de informații în timp real prin accesul la o platforma web-based în care pot vizualiza rapoarte cu orele lucrate, situația concediilor de odihnă și pot, de asemenea, iniția diverse cereri, ca de exemplu cele de absență.

Mai mult decât atât, folosind un soft de pontaj, odată colectate datele, la sfârșitul lunii, acestea sunt transferate direct în modulul Payroll, unde are loc calculul salarial efectiv.

„Suntem martorii unei evoluții tehnologice cu impact direct asupra managementului resurselor umane, dar să nu uităm că și evoluția resurselor umane schimbă modul în care abordăm platformele tehnologice ce ajută la creșterea performanțelor unei companii și care fac viața angajaților mai ușoară”, a declarat Adrian Stanciu, CEO Smartree.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here