Taupe, un bistro caffe care vrea să readucă bulevardul Magheru la viață

0
taupe magheru

Omul de afaceri Cristi Opait a investit 200.000 euro într-un bistro caffe în București, Taupe, și va deschide și o nouă braserie pe principalul bulevard al orașului.

Cel mai important
bulevard din București, Magheru, își revine, treptat, după șocul declanșat de
campania ,,Bulina Roșie”, care a adus la închiderea a
zeci de spații comerciale. Dincolo de amenajările peisagistice ale Primăriei, oamenii de afaceri mizează pe relansarea
economică și turistică a zonei.

Omul de afaceri Cristi
Opait, patronul Drunken Lords și Old Habits, a investit peste 200.000 de euro
în deschiderea bistro caffe-ului Taupe, un local elegant situat pe strada
Anastasie Simu 6, la Bulevardul Magheru.

,,Vrem să readucem Magheru la gloria de altădată. Să redevină un bulevard de promenadă, un loc în care bucureștenii și turiștii să iasă la plimbare, să se relaxeze, să redescopere farmecul unei întâlniri cu prietenii și familia la o prăjitură bună, la o cafea excelentă, într-un mediu confortabil”, a declarat Opait.

În urma investiției, bistro-caffe-ul Taupe
a devenit cel mai modern și mai luxos
local construit în ultimii 20 de ani pe Magheru.

,,Am vrut să aducem un plus de eleganță, de rafinament, acestei zone. În plus, odată cu redeschiderea hotelului Lido, vom inaugura și o braserie la aceleași standarde de rafinament, cu focus pe produsele tradiționale, pe valorile românești”, a mai spus omul de afaceri.

De
la mall la promenadă. Ce alege Bucureștiul?

Deschiderea bistro-caffe-ului Taupe vine
într-o perioadă în care mulți dintre investitori, mai ales cei străini, s-au focusat pe spațiile
comerciale din mall-uri, din marile centre comerciale. Cristi Opait mizează pe
reîntoarcerea la tradiții, la obiceiurile, la ambianța care i-a adus
Bucureștiului faima de Micul Paris.

,,Farmecul Bucureștiului este dat de Centrul Vechi, de străduțele pline de magazine din zona centrală, de oferta variată de produse și servicii. Pentru ca orașul să crească în ochii turiștilor, mai ales a celor străini, trebuie să susținem mediul de afaceri local, micile business-uri, creativitatea, inventivitatea, obiceiurile noastre. Taupe este doar un prim-pas. Avem în plan deschiderea și a altor asemenea localuri, insistând pe calitatea serviciilor, pe ambianță, pe ideea de a oferi clienților produse și servicii de calitate”, a mai spus Opait.

,,La mall sau la promenadă, cu soția, cu prietena etc., descoperind terasele și micile magazine din centru? Ce ne dorim să fie Bucureștiul? Un oraș aglomerat de mașini, în care focusul să fie transferul rapid de la serviciu-acasă, de la mall la hypermarket, sau un oraș în care să îți facă plăcere să ieși la plimbare, să descoperi oferte și servicii inedite?”, se întreabă Opait.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.