Supermarketurile Carrefour Express isi schimba numele in Carrefour Market

1
Carrefour Market

Incepand de astazi toate supermarketurile Carrefour din Romania vor purta sigla Carrefour Market.

Carrefour si-a extins strategia multi-format intrand pe piata de supermarketuri in octombrie 2007 cand a achizitionat lantul de supermarketuri Artima si le-a remodelat sub brandul Carrefour Express. Piata de supermarketuri este dinamica si in continua dezvoltare.

Prin noua strategie, Carrefour doreste sa fie mai aproape de clientii sai, in inima cartierelor.

Carrefour Market este o noua forma de comert care se caracterizeaza printr-o serie de atribute si care, cu ajutorul unora dintre ele, il diferentiaza de hypermarket:

Ø  Rapiditate la case : intrucat cumparaturile din supermarket sunt in principal axate pe produse de baza, alimentare, cosul fiind mai mic, rapiditatea trebuie sa fie un atuu. In plus, ne angajam sa fie un maxim de 3 clienti la o casa, prin deschiderea unei case suplimentare, daca este cazul.

Ø  Prospetime si Calitate: toate produsele alimentare sunt atent verificate printr-un sistem de control sanitar-veterinar si calitativ, astfel incat clientii Carrefour sa gaseasca zilnic produse de calitate si foarte proaspete. In acest sens, Carrefour Market schimba sau ramburseaza in 7 zile suma platita pentru un produs daca acesta nu satisface deplin asteptarea clientului, din punct de vedere calitativ. „Satisfactie sau rambursare!”.

Ø  Produse Marca Proprie Carrefour. “Economisesti si ai si calitate”: Carrefour Market ofera in gama sa, aproximativ 1.000 de produse marca proprie Carrefour, la acelasi pret ca in hypermarketurile Carrefour  (iar la o calitate similara costa cu minim 20% mai putin, in raport cu marcile nationale).

Ø  Proximitate : este primul atribut care diferentiaza supermarketul de hypermarket. Supermarketul trebuie sa devina un vecin de incredere, unde gasesti zilnic, tot ce ai nevoie.

Ø  Produse Bio si Dietetice: Carrefour Market include in gama si produse speciale pentru sanatatea clientilor sai .

Ø  Fructe si Legume : Tot la acelasi nivel, gama de produse include si o varietate de fructe si legume, majoritar din Romania, de o calitate impecabila si de o prospetime controlata zilnic de echipele care se ocupa de controlul de calitate.

Ø  Profesionalismul echipelor

Grupul Carrefour este cel mai mare distribuitor european si cel de-al doilea la nivel mondial. Prezent in 32 de tari din lume cu peste 15.500 magazine, grupul Carrefour numara peste 475.000 de angajati. In Romania, Grupul Carrefour numara 30 de supermarketuri Carrefour Market si 23 de hypermarketuri, iar incluzand urmatoarele 2 deschideri (Carrefour Market Cluj Marasti – deschidere 17.12.2010 si Carrefour Market din Bucuresti, cartierul Berceni, str. Huedin nr.19, sect.4 – deschidere 22.12.2010), Carrefour va avea la sfarsitul anului 32 supermarketuri si acelasi numar de hypermarketuri.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.