Sun Plaza a fost remodelat și extins cu 11.000 mp de spații comerciale

După doi ani de transformări, compania austriacă S IMMO AG finalizează reconfigurarea centrului comercial Sun Plaza din București, iar toate spațiile astfel modernizate vor fi deschise publicului în data de 22 martie.

Intimissimi, Calzedonia, La Femme, Travel Brands, Various Brands, Sizeer, Sofiaman, Credit Europe Bank, Meli Melo Deco și două restaurante noi: Toan’s și Marty, sunt noii chiriași ai mall-ului de la Piața Sudului.

Până în prezent, acesta este cel mai amplu proces de reconfigurare a unui mall din București. Peste 20,000 m2 au fost supuși modernizării în total, după cum urmează: 11,000 m² cuprinși într-o aripă comercială nou construită, ce va acomoda peste 40 noi magazine, plus alți 9,000 m2 cuprinși în spații existente și care au fost transformate ca parte din proiect. Numărul total de spații de retail din Sun Plaza depășește astfel pragul de 170 unități.

Reconfigurarea Sun Plaza a fost realizată în etape, pe o perioadă de 24 luni, pentru a facilita continuarea în bune condiții a activității chiriașilor și pentru a menține un nivel ridicat de confort pentru vizitatorii centrului. Investiția totală s-a ridicat la 30 milioane de euro.

“Suntem încântați să anunțăm că am încheiat renovarea centrului comercial Sun Plaza. Decizia de a îmbunătăți oferta și designul Sun Plaza a avut la bază tendințele actuale din piața de retail, precum și preferințele clienților noștri. Centrele comerciale sunt o componentă din ce în ce mai importantă în viața de zi cu zi. O astfel de transformare duce la un nou nivel de posibilități pentru cumpărători și face din Sun Plaza un punct de atracție pentru întregul oraș. Mai mult, reconfigurarea conduce la o creștere sustenabilă a valorii proprietății, ca și a întregului nostru portofoliu, dar și la asigurarea profitabilității pe termen lung”, susține Friedrich Wachernig, membru în consiliul de administrare a S IMMO AG.

Cum a fost reconfigurat Sun Plaza

  • Faza 0 – perioadă de pregătire (lucrările nu au fost vizibile, neavând impact asupra operațiunilor din cadrul mall-ului
  • Faza 1 (T2 2016 – T1 2017) – Lucrările au vizat extinderea pasajului subteran ce leagă mall-ul de stația de metrou Piața Sudului, precum și reconfigurarea unei suprafețe totale de 7,800 m2 dispuși pe trei niveluri. Noi căi de acces și noi spații de retail au fost create, incluzând și o nouă galerie comercială la nivelul -1. Patru noi branduri au deschis magazine în Sun Plaza – Altex, Terranova, O Bag și Autograf – iar unii chiriași ancoră, cum ar fi Bebe Tei, H&M și C&A, și-au relocat și modernizat spațiile.
  • Faza 2 (T1 2017 – T3 2017) – O suprafață totală de 5,500 m2 și peste 25 noi magazine au fost adăugate schemei. Noile magazine sunt dispuse pe două niveluri și includ Lego și Forever 21, cu cele mai mari magazine deschise în România, buticul Men’s Cave (cu prima sa prezență într-un centru comercial) și mai multe brand-uri care vor deschide în premieră în Sun Plaza (LC Waikiki, Pepco, NYX, Pandora, MAC, Sabon, Melkior), cafenele (Gloria Jeans) și o varietate de spații de servicii, precum frizeria pentru copii Dolphy sau o reprezentanță RCS & RDS.
  • Faza 3 (T3, 2017 – T1, 2018) – Odată cu finalizarea lucrărilor, noi brand-uri se alătură Sun Plaza: Intimissimi, Calzedonia, La Femme, Travel Brands, Various Brands, Sizeer, Sofiaman, Meli Melo Deco și Credit Europe Bank, plus două noi restaurante: Toan’s și Marty. Unii chiriași existenți au decis să își relocheze sau să își modernizeze spațiile – Donuterie, Yves Rocher, Mango, Jolidon.
- Publicitate -

De câte salarii ai nevoie pentru achiziția unui apartament de două camere în București

București este printre orașele europene cu cele mai scăzute prețuri ale locuințelor și cu cele mai ridicate niveluri ale...

Decalajul salarial dintre bărbați și femei rămâne mare în România

Decalajul salarial rămâne mare între bărbați și femei în România, de 21,6% în anul 2023, potrivit analizei „Equal Pay...