Rezultatele în creștere pentru Fashion House Outlet Centre București

Prima jumătate a anului 2017 a adus o nouă creștere semnificativă a indicatorilor de business înregistrați de FASHION HOUSE Outlet Centre București, veniturile dar și cheltuiala medie realizată de către un client înregistrând majorări de 12% comparativ cu perioada similară din 2016.

De asemenea, alți indicatori importanți, precum rata de conversie (ponderea vizitelor concretizate în cumpărături) și valoarea medie a unei tranzacții (ATV), și-au continuat tendința de creștere, cu majorări de 5%, respective 6%.

„FASHION HOUSE Outlet Centre București se potrivește perfect cu cerințele pieței de retail din România. Creșterea constantă a rezultatelor de business reprezintă cea mai bună voce a clienților noștri, care apreciază oferta disponibilă în centrul comercial. Aceasta este și cea mai bună dovadă pentru chiriașii noștri că am luat decizia potrivită de a coopera cu FASHION HOUSE Group”, afirmă Brandon O’Reilly, managing director FASHION HOUSE Group, parte a Liebrecht & wood Group.

Conceptul de outlet, introdus pe piața locală de către dezvoltatorul și managerului schemei de retail FASHION HOUSE Group, a câștigat în scurt timp aprecierea consumatorilor români. Astfel, FASHION HOUSE Outlet Centre București este o destinație de cumpărături nu doar pentru persoanele care locuiesc in Capitală, aproximativ 25% dintre cumpărători provenind din alte localități din regiune. În același timp, peste 80% dintre cumpărătorii FASHION HOUSE București au vârsta cuprinsă între 25 și 44 de ani și peste 90% dintre aceștia vin insoțiți la centrul comercial.

„Suntem foarte mulțumiți de faptul că atât de multe mărci de renume sunt alături de noi. În FASHION HOUSE Outlet Centre București oferim condiții excelente de închiriere, transparente și adaptate așteptărilor chiriașilor noștri, și o echipă dedicată și experimentată în diferitele aspecte specifice administrării unui centru comercial de tip outlet. Partenerii noștri de business actuali, precum și cei viitori,pot fi absolut siguri că se află în cele mai buni mâini”, afirmă Sorin Ioan Blaga, General Manager Liebrecht & wooD România și Retail Operations Director FASHION HOUSE Outlet Centre București.

Deschis în 2008, FASHION HOUSE Outlet Centre București este primul outlet profesional din România. Cu o suprafață închiriabilă totală de 16.000 de metri pătrați, centrul comercial oferă reduceri la articolele de firmă cuprinse între 30% si 70%, indiferent de perioada din an.

- Publicitate -

România va depăși 4,5 milioane mp spații de retail modern la final de 2024

În 2024, stocul de spații de retail modern va depăși 4,5 milioane de metri pătrați, cu mai mult de...

Platforma Hedepy a încheiat 2023 cu o investiție de 3,9 milioane de euro

Platforma de psihoterapie online care reunește sute de terapeuți din întreaga lume Hedepy, a finalizat la sfârșitul anului trecut...