Radisson Blu Bucuresti a lansat un website dedicat restaurantelor proprii

0
.
.

Urmărind obiectivele strategice stabilite la începutul anului care vizau intensificarea acţiunilor de comunicare în mediul online, hotelul Radisson Blu Hotel din Bucureşti a lansat portalul “world-of-tases.ro”.

world-of-tastes.ro” va acţiona ca un website umbrelă pentru cele 4 restaurante si 4 baruri localizate în incinta hotelului Radisson Blu din Bucureşti.

Una dintre noutăţile aduse de acest proiect este opţiunea rezervărilor online pentru implementarea căreia compania a colaborat cu Expremio parte a grupului Bit Soft.

Soluţia care stă la baza ei se numeşte Egenda şi permite automatizarea proceselor de marketing online şi rezervări, gestionând în acelaşi timp relaţia cu clienţii, totul într-o singură aplicaţie online, accesibilă oricând şi oriunde.

“Pentru 2012, unul dintre principalele obiective la nivelul întregului grup hotelier Carlson Rezidor în ceea ce priveşte strategia de promovare, este concentrarea pe comunicarea online, care a câştigat teren important şi în domeniul hotelier. Aşadar lansarea world-of-tastes.ro face parte din planul de acţiuni stabilite pentru atingerea acestui obiectiv.

Am reuşit datorită calităţii serviciilor oferite în restaurante dar şi prin adaptarea la cerinţele pieţei locale şă câştigăm încrederea şi loialitatea clienţilor locali pe care ne dorim să îi ţinem la curent cu toate noutăţile iar “world-of-tastes.ro”este rezultatul feedback-ului primit de la ei ”, a declarat Daniela Dumitrescu, Marketing Manager Radisson Blu Hotel, Bucureşti.

Fiind unul dintre cele mai ofertante hoteluri de 5* din România în ceea ce priveşte numărul de restaurante şi baruri, reprezentanţii hotelului au decis lansarea acestui site dedicat pentru a facilita comunicarea cu clienţii locali ai restaurantelor şi pentru a-i menţine informaţi.

„Cred că varietatea de informaţii primite influenţează puternic în alegerea unui restaurant, începând cu meniul şi preţurile şi până la atmosferă şi fotografii relevante. Aşadar nu mai există nici un dubiu cu privire la decizia luată.

Dorim să ne adaptă la profilul oaspeţilor noştri şi să răspundem proactiv la orice posibilă schimbare. Un exemplu este valorificarea timpului, pentru că cei mai mulţi dintre clienţii noştri sunt persoane cu un program încărcat, aplicaţia prin intermediul căreia îşi pot face rezervări online este facilă şi salvează timp. Acesta nu este însă singurul astfel de proiect online, planurile noastre de marketing prevăd şi alte proiecte importante cu o notă mai mare de inovaţie şi cu investiţii pe măsură.”, a adăugat Dumitrescu.

Radisson Blu Hotel, Bucureşti

Cu un număr total de 718 camere, Radisson Blu Hotel, Bucureşti face parte din Carlson Rezidor Hotel Group şi este cel mai mare hotel de 5* din România.

Cu 4 restaurante şi 4 baruri precum şi serviciile salonului Bali Spa sau cele ale World Class Health Academy care dispune de piscină interioară, piscină şi jacuzzi exterior, sală de fintess şi saună, Radisson Blu Hotel din Bucureşti satisface cele mai exigente şi diverse preferinţe.

Radisson Blu Hotel din Bucureşti a câştigat în 2012 premiul “Hotelul anului” pentru categoria hotelurilor de lux la Gala Premiilor de Excelenţă din cadrul Hotel Tourism & Leisure Investment Conference.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.