Pizza Hut Delivery lansează un program de francizare

Pizza Hut Delivery a lansat un program de extindere în sistem de franciză.

Astfel, compania își propune să deschidă noi locații în marile orașe din țară și să ajungă la un număr de peste 30 de unități, în următorii 3 ani.

Costul de achiziție a unei francize Pizza Hut Delivery este de 25.100 euro, iar costrul mediu pentru deshiderea unei locații este de aproximativ 200.000 de euro, în funcție de suprafață și localizare.

Această sumă include taxa de franciză, costurile operaționale (echipamentele, flotă) și de amenajare a unui punct Pizza Hut Delivery, conform standardelor internaționale. Durata minimă a unui contract este de 10 ani, cu posibilitatea de prelungire.

Programul de francizare face parte din strategia de dezvoltare a brandului Pizza Hut Delivery în România, după experiența acumulată în cei aproape 10 ani, perioadă în care am câștigat un segment important pe piața locală. Obiectivele noastre vizează extinderea rețelei de locații din România și deschiderea de unități în alte orașe importante din țară, punând bazele unui program sustenabil pe termen lung, prin intermediul căruia ne dorim să inițiem colaborări mutual benefice, cu parteneri de încredere, declară Mark Hilton, Franchise Business Consultant Pizza Hut Delivery.

Printre condițiile pe care trebuie să le îndeplinească un nou francizat pentru achiziționarea licenței, se numără deținerea sau închirierea unui spațiu ce trebuie să ocupe între 100 și 150 metri pătrați, să urmeze o perioadă de opt săptămâni de training specializat, respectarea numărului de salariați, ce trebuie să fie cuprins între 20 și 25 de persoane, dar și capitalul disponibil.

Dezvoltatorii interesați de colaborarea în sistem de franciză cu Pizza Hut Delivery vor beneficia de asistență personalizată din partea echipei de specialiști a companiei, traininguri tematice, acces la platformele de evaluare și audit folosite la nivel internațional, precum și consultanță pentru activitățile de marketing.

Pizza Hut Delivery pune la dispoziția clienților un meniu variat, ce cuprinde o gamă extinsă de rețete și blaturi de pizza, dar și alte produse, precum salate, antreuri sau deserturi.

- Publicitate -

Kaufland lansează E-Mobility, o platformă pentru încărcarea mașinilor electrice

Kaufland lansează E-Mobility, platforma prin care posesorii Kaufland Card cu mașini electrice au posibilitatea de a-și încărca autoturismul la...

Parcul de retail OK Shopping Center Bistrița va fi inagurat în 28 martie

Parcul de retail OK Shopping Center Bistrița, construit de o companie locală, va fi inagurat în 28 martie. Noul...