Pepsico va realiza un incubator pentru opt branduri de nutriție

PepsiCo Nutrition Greenhouse

PepsiCo a selectat opt branduri de nutriţie, sănătate şi wellness care vor fi incluse în primul program incubator propriu din Europa dezvoltat în colaborare cu specialiştii companiei, pentru a susţine antreprenorii din industria alimentelor şi băuturilor.

În cadrul PepsiCo Nutrition Greenhouse, fiecare dintre cele opt companii finaliste primeşte o bursă de 25.000 euro şi este ajutată timp de 6 luni de un expert PepsiCo să-şi atingă potenţialul maxim pe piaţă, conform unui comunicat trimis de companie. Cele opt companii selectate pot totodată să câştige un premiu de 100.000 de euro.

Cele opt companii sunt:

Divingmar (Malaga, Spania, specializată în proteine de sporire a aromei, bogate în aminoacizi, realizate din kombu, o algă comestibilă);

Erbology (London, UK, specializată în alimente integrale organice realizate din plante şi ingredinte ca anghinarea de Ierusalim, cătina de mare şi amaranth);

Fit Kitchen (Londra, Marea Britanie, specializată în semipreparate pentru microunde bogate în proteine şi fibre, cu un conţinut redus de carbohidraţi şi care au sub 300 de calorii);

Frecious (Geneva, Elveţia, specializată în produse din fructe şi legume sustenabile, gata de consumat);

JIMINI’S (Montreuil, Franţa, specializată în snacks-uri nutritive făcute din insecte comestibile din Europa pentru a proteja mediul înconjurător);

Nature On Tap Ltd / Tapped Birch Water (Londra, Marea Britanie, specializată în lichidul din interiorul copacilor de mesteacăn, o sursă de mangan şi un antioxidant);

No Fairytales (Amsterdam, Olanda specializată în wrap-uri de tortilla, realizate din morcovi şi sfeclă, care conţin 45% legume, conţinut ridicat de fibre şi puţine calorii);

Your Superfoods (Berlin, Germania specializată în produsele care adaugă susbtanţe hrănitoare smoothie-urilor, sucurilor, iaurtului, musli-ului şi snacks-urilor).

Lansat în martie 2017, programul se adresează companiilor de alimente şi băuturi care vizează consumatorii din Europa şi care au vânzări de maxim 2 milioane euro, potrivit comunicatului PepsiCo.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here