Patria Credit lansează Microfranciza Patria Credit

0

Patria Credit anunță lansarea în 2018 a unui program de franciză cu scopul de a-și maximiza potențialul, a-și extinde rețeaua teritorială și a-și continua misiunea de a sprijini comunitățile locale.

Proiectul Patria Credit este menit să fidelizeze și să extindă baza de clienți existentă aducând oportunitățile Patria cât mai aproape de comunitățile mici și foarte mici de antreprenori, în special în zonele rurale. Prin acest model, instituția financiară nu vine doar în sprijinul comunităților care au nevoie de finanțare pentru dezvoltare ci și oferă potențialilor parteneri oportunitatea de a dezvolta un business propriu profitabil în domeniul serviciilor financiare non-bancare.

„Acest proiect este lansat într-o perioadă în care care business-ul Patria Credit este în creștere și dezvoltare. Profilul companiei noastre este unul puternic antreprenorial. Astfel, ideea francizei a venit ca un pas natural, căutând parteneri alături de care, pe de-o parte, să creștem mai departe împreună într-un sistem reciproc avantajos (francizatul obține practic cotă parte din veniturile francizei), iar pe de altă parte să contribuim împreună la dezvoltarea economică a comunităților mici și foarte mici, oferind sprijin zonelor defavorizate din punct de vedere al serviciilor și ajutorului financiar. În ianuarie 2018 lansăm faza pilot și suntem deja deschişi să primim solicitări şi să recrutăm francizați din zonele Mehedinți și Buzău” declară Raluca Andreica, Director General Patria Credit.

O franciză Patria Credit presupune o investiție inițială netă de aproximativ 5.500 de euro, redusă și accesibilă considerând proiecte similare din piață. La aceste costuri se adaugă o redevență de marketing lunară de 100 euro/lună. Beneficiile francizaților nu sunt doar financiare ci și de know-how și sprijin în toate aspectele business-ului:

„În momentul în care un partener primește acceptul de a intra în franciză, acesta va beneficia de tot ce înseamnă suport, de la planul de afaceri, aplicații specializate, consultanță în marketing și orice aspect al business-ului cotidian. Practic este ca să cum ar beneficia de know-how la cheie. Desigur, în paralel i se vor fixa și o serie de obiective care îi sprijină afacerea și îl ajută să rămână profitabil” a continuat Raluca Andreica.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.