Magazine și branduri noi în București Mall

0
Bucuresti Mall

Procesul de optimizare a chiriașilor pe care l-a parcurs București Mall a dat rezultate. În urma lui, în centrul comercial există cel mai mare magazin MANGO din Europa de Est, un magazin Douglas de tip flagship, primul Meli Melo department store din România și un restaurant italian care poate fi găsit doar aici.

După relansarea din 2016, primul centru comercial modern din România a demarat un complex proces de optimizare a chiriașilor pentru a îmbunătăți selecția de branduri în funcție de nevoile și gusturile clienților București Mall. Astăzi, mall-ul oferă o gamă de servicii de 360 de grade astfel: fashion (35%), entertainment (17%), food &beverages (9%) și servicii, inclusiv car-sharing (6%). Rata de ocupare este de 99%. Suprafața închiriabilă a centrului comercial este 40.000 de metri pătrați.

Printre noutățile din București Mall se numără cel mai mare magazin MANGO din Europa de Est (1200 de metri pătrați) și singurul 3 în 1 – are colecții pentru femei, bărbați și copii, de la nou-născuți până la 14 ani.

Meli Melo Deco a deschis în București Mall primul department store din România pe o suprafață de peste 350 de metri pătrați. Mai mult, noul magazin Douglas din centrul comercial este cel mai mare din România (peste 400 de metri pătrați) și unul de tip flagship, care oferă peste 10.000 de produse, inclusiv premiere pe piața din România în termeni de machiaj și parfum. Cel mai recent chiriaș este World Class, care a inaugurat un club dotat cu cel mai modern echipament din România pe o suprafață de 1400 de metri pătrați, club care a necesitat o investiție de un milion de euro.

Mai mult, noii chiriași dau randament în noua locație. De exemplu, Tezyo, un nou concept de magazin multibrand, urban și fresh, vinde 1300 de articole pe lună, iar valoarea medie lunară a coșului de cumpărături a crescut cu 12% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut (aprilie și mai).

De la deschiderea magazinului în primul centru comercial modern din România, brandul suedez Amazing Jewelry a devenit favoritul clientelor București Mall cu vârste de la 18 la 45 de ani, iar vânzările au crescut. Aperto, restaurantul italian exclusiv din centrul comercial, a avut peste 100.000 de clienți în mai puțin de un an.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.