La GLOIRE, primul concept rezidențial boutique accesibil

0
Parc du LAC Baneasa

La GLOIRE introduce în piața imobiliară locală proiectele de tip rezidențial boutique accesibile, proiecte ce oferă condiții de lux fără ca prețul să fie prohibitiv.

Primul complex dezvoltat este proiectul rezidențial Pipera Vlad Tepeș – La GLOIRE, iar în iulie vor fi demarate lucrările la al doilea: Complexul Rezidențial Parc du LAC.

„Zona de rezidențial boutique accesibil reprezintă o nișă pe care am reperat-o. A apărut deoarece piața e polarizată. Pe de o parte, există dezvoltările considerate ieftine, cu apartamente mici, fără design, sau clădirile înalte, tip bloc comunist «restilizat», fără identitate. Pe de alta, există dezvoltări desemnate drept premium, extrem de scumpe, aproape inaccesibile pentru marea majoritate a populației. Rezidențial boutique accesibil e un concept care vizează cumpărătorii foarte informați, atenți la toate detaliile, care își doresc o alternativă la cele două tipuri de imobile care domină piața”, declară Andrei Iușut, deținătorul dezvoltatorului imobiliar La GLOIRE.

Rezidențial boutique accesibil în cifre

Complexul Rezidențial Parc du LAC se va afla în zona Băneasa/Pipera, chiar pe malul lacului Valea Șaulei și va cuprinde 47 apartamente cu suprafețe generoase și compartimentări moderne, între două și patru camere, cu terase ample și parcare subterană.

Spațiul verde adiacent reprezintă peste 60% din suprafața ansamblului. Suprafețele teraselor vor varia de la 15 mp la 110 mp. Termenul de finalizare a complexului Rezidențial Parc du LAC este octombrie 2019. Prețurile unui apartament variază de la 79.999 de euro + TVA până la 177.999 de euro + TVA.

La Gloire, vândut integrat

Investiția în primul complex residential boutique (Pipera Vlad Tepeș – La GLOIRE) s-a ridicat la 2,5 milioane de euro, mare parte din aceasta fiind alocate terenului, execuției în sine și proiectării.

Ansamblul rezidențial cuprinde 31 de apartamente, parcare subterană, grădini private la parter și cu terase foarte mari, utilizând în mod inteligent spațiul verde adiacent, care reprezintă peste 50% din suprafața ansamblului.

Toate cele 17 apartamente ale complexului au fost vândute în primele cinci luni de la punerea lor în vânzare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.