JLL a intermediat vânzarea Militari Shopping Centre București

0
militari shopping
sursă foto: notouch.ro

JLL a reprezentat Atrium European Real Estate (AERE) în vânzarea Militari Shopping Centre din București către MAS Real Estate, pentru 95 milioane de euro.

Vânzarea, semnată în luna aprilie și închisă în această săptămână, reprezintă cea mai importantă tranzacție de pe piața de retail din București de la sfârșitul lui 2014 încoace.

Comentând tranzacția, Silviana Petre Badea, managing director JLL Romania a declarat: „Suntem bucuroși pentru oportunitatea de a lucra împreună cu echipa Atrium, precum și cu cea a Mas REI pentru vânzarea Militari Shopping Centre. JLL continuă astfel să reprezinte cu succes vânzătorii instituționali de active de retail dominante din România”.

Tranzacția reprezintă un moment important pe piața de investiții din România având în vedere disponibilitatea redusă a produselor, precum și dimensiunea proiectului.

„Aceasta este o tranzacție importantă deoarece demonstrează creșterea apetitului pentru piața de retail din România și stabilește un nou punct de referință în ceea ce privește prețul de tranzacționare a centrelor comerciale”, a adăugat Andrei Văcaru, Associate Director, Capital Markets at JLL Romania.

Piața de retail din România continuă să performeze, în condițiile în care în primele cinci luni vânzările de retail au avansat cu 7,5%, acesta fiind al șaptelea an consecutiv de creștere. În condițiile în care în București nu există în prezent niciun proiect nou în dezvoltare, performanța centrelor dominante, precum Militari Shopping Centre, a fost impresionantă în ultimii ani, iar în condițiile unei perpective pozitive, acestea au devenit foarte atractive pentru investitori.

Militari Shopping Centre, cu o suprafață închiriabilă de 54.000 de metri pătrați, este situat din Vestul Bucureștiului, într-unul dintre cele mai populate cartiere din Capitală. Centrul găzduiește o varietate mare de branduri precum Auchan, H&M, Decathlon, C&A, New Yorker, Reserved și Praktiker.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.