IKEA recheamă plafonierele Hyby, Lock și Rinna

Compania IKEA le recomandă clienților care au o plafonieră HYBY, LOCK sau RINNA să o demonteze cât mai repede și să o aducă la magazinul IKEA din București, unde vor primi înapoi suma integrală plătită pe produs.

Compania a primit o serie de sesizări de la clienți care au semnalat că abajururile de sticlă s-au desprins și au căzut, fie în timpul utilizării, fie în timpul asamblării. În urma unei anchete preliminare inițiate de companie, a rezultat că două posibile cauze pot fi: uzarea în timp a clemelor de plastic folosite pentru susținerea sticlei sau faptul că, uneori, plafonierele pot fi asamblate incorect, ceea ce creează presiune pe abajurul de sticlă.

Toate produsele IKEA sunt testate în conformitate cu standardele de siguranță și legislația în vigoare. Cele trei modele de plafoniere au fost testate atât în timpul fazei de dezvoltare de produs, cât și în timpul producției. În plus, au fost testate de laboratoare externe pentru a verifica conformitatea cu standardele în vigoare și au trecut toate testele de siguranță. Din păcate, în acest caz, testele nu au fost suficiente pentru a descoperi riscul desprinderii abajururilor mai devreme.


Plafonierele de sticlă HYBY și LOCK au fost vândute în toate țările în care se află magazine IKEA; LOCK din 2002 și HYBY din 2012. RINNA a fost vândută în unsprezece țări europene și în China, începând din 2010. Vânzările totale au fost de peste 25 de milioane de bucăți, din toate cele trei produse.

Din magazinul IKEA din Bucureşti au fost cumpărate:
•5.775 plafoniere HYBY, la prețul de 44,9 lei, începând din anul 2012, cu următorul cod de produs: 901.964.32.
•125.730 plafoniere LOCK, la prețul de 16,9 lei, începând din anul 2007, cu următorul cod de produs: 000.556.91.
Plafonierele RINNA nu au fost expuse la vânzare în București.


Magazinul IKEA din Băneasa nu mai are aceste produse la vânzare și nu a primit nicio sesizare de la clienți în privința niciunuia dintre acestea.

Clienții care au cumpărat plafoniere HYBY și LOCK sunt invitați la departamentul Relații Clienți din magazin pentru a returna produsul și pentru a primi înapoi suma integrală. Dovada plății (bonul) nu este necesară.

- Publicitate -

Kaufland lansează E-Mobility, o platformă pentru încărcarea mașinilor electrice

Kaufland lansează E-Mobility, platforma prin care posesorii Kaufland Card cu mașini electrice au posibilitatea de a-și încărca autoturismul la...

Cum poți obține profit într-un timp scurt atunci când investești pe bursă

În general, investițiile pe piața bursieră sunt asociate cu perspective de câștig pe termen lung, însă trebuie să știi...