Extinderea Colosseum, cea mai importantă investiție în retail-ul bucureștean în ultimii trei ani

Exterior Colosseum Mall

Centrul comercial Colosseum din nord-vestul Capitalei, a cărui extindere a intrat ȋn linie dreaptă prin semnarea contractului cu antreprenorul general şi demararea lucrărilor, reprezintă cea mai importantă dezvoltare de retail din Bucureşti din ultimii trei ani, perioadă ȋn care puterea de cumpărare la nivelul oraşului a crescut cu circa 20%, se arată într-un comunicat C&W Echinox.

Proiectul va fi extins printr-un corp nou cu o suprafaţă ȋnchiriabilă de aproximativ 20.000 de metri pătraţi care va fi destinat ȋn primul rând retailerilor de fashion & beauty (45%), leisure & entertainment (30%) şi food & beverage (12%), componente care vor ȋntări poziţia Colosseum pe piaţa de retail a Capitalei, ȋntr-o perioadă cu o ofertă redusă de spaţii noi.

În urma extinderii, proiectul Colosseum va ajunge la o suprafaţă comercială de 54.500, fiind a doua cea mai mare schemă de retail din sectorul 1 al Bucureştiului şi a şaptea la nivelul Capitalei, potrivit datelor Cushman & Wakefield Echinox, consultantul strategic pentru ȋnchirierea spaţiilor din cadrul Colosseum.

Proiectul vine să deservească o zonă a oraşului ȋn plină dezvoltare rezidenţială, aproape de noul pol de birouri din zona Casa Presei şi cu o ofertă redusă de spaţii comerciale, ţinând cont că pe o rază de aproximativ şase kilometri ȋn jurul Colosseum nu există niciun proiect de retail modern. Mai mult, proiectul va avea al doilea cinematograf multiplex din sectorul 1 şi al zecelea din Bucureşti.

Bogdan Marcu, Partener, Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox: „Densitatea de spaţii de retail modern la nivelul Bucureştiului este sub media altor oraşe din ţară, ȋn timp ce puterea de cumpărare per capita este semnificativ mai ridicată şi a continuat să crească susţinut ȋn ultimii ani, pe fondul majorării salariilor. În acest context, retailerii sunt ȋntr-o permanentă căutare de noi oportunităţi, iar extinderea Colosseum ȋntr-o zonă a Bucureştiului aflată ȋn plină dezvoltare a venit ȋn ȋntâmpinarea acestei cereri. Astfel, cu circa 10 luni ȋnaintea livrării, au fost ȋncheiate acorduri cu toţi chiriaşii pe suprafeţe mari, urmând ca ȋn perioada următoare să fie negociate cele câteva unităţi de mici dimensiuni rămase de ȋnchiriat.”

Printre noii chiriaşi se vor număra operatorul de cinematografe Happy Cinema, reţeaua de centre de fitness World Class, peste 20 de magazine de fashion & beauty, precum şi 12 restaurante şi cafenele.