Finanțare de 1 milion de euro pentru startup-ul românesc The Outfit

Startup-ul The Outfit fondat de Ciprian Dudulea, Șerban Buliga și Horia Stupu a reușit să atingă venituri de 805.000 euro, livrând 16.000 de comenzi în România.

Peste 60.000 femei și-au creat un profil pe platformă, iar portofoliul de produse adună zeci de branduri locale și internaționale.

Runda de finanțare în valoare de 766.000 euro a fost condusă de TSG Capital, follow-on de la investitorii existenți și o listare pe Seedblink, ajungând la un total de 1 milion euro, incluzând și prima rundă de pre-seed de anul trecut.

Cum funcționează The Outfit

Clientele își completează profilul de stil si primesc online o selecție inițială de produse alese de stilistul lor, cu ajutorul algoritmilor de recomandare.

Acestea își pot alege până la 10 articole pentru a le proba acasă și au la dispoziție 3 zile pentru a se decide și plătesc doar ce păstrează.

Înainte de check-out, clientele trec printr-un proces de feedback pentru fiecare produs probat, pentru ca algoritmii si stiliștii să poată învăța și recomanda produse mai potrivite.

Rezultatele se văd în valoarea medie a unei comenzi care este cu 75% mai mare când clienții ajung la a 5-a comandă. Mai mult, 43% dintre comenzile lunare provin de la clienții recurenți.

CITEȘTE ȘI: RDF Arad a realizat investiții de 5.7 milioane euro

- Publicitate -

Parcul de retail OK Shopping Center Bistrița va fi inagurat în 28 martie

Parcul de retail OK Shopping Center Bistrița, construit de o companie locală, va fi inagurat în 28 martie. Noul...

JYSK deschide două magazine noi la Bistrița și Huși, județul Vaslui

JYSK continuă expansiunea în România și deschide pe 28 martie două magazine noi, la Huși și Bistrița. Compania ajunge...