Finanțare de 1 milion de euro pentru startup-ul românesc The Outfit

Startup-ul The Outfit fondat de Ciprian Dudulea, Șerban Buliga și Horia Stupu a reușit să atingă venituri de 805.000 euro, livrând 16.000 de comenzi în România.

Peste 60.000 femei și-au creat un profil pe platformă, iar portofoliul de produse adună zeci de branduri locale și internaționale.

Runda de finanțare în valoare de 766.000 euro a fost condusă de TSG Capital, follow-on de la investitorii existenți și o listare pe Seedblink, ajungând la un total de 1 milion euro, incluzând și prima rundă de pre-seed de anul trecut.

Cum funcționează The Outfit

Clientele își completează profilul de stil si primesc online o selecție inițială de produse alese de stilistul lor, cu ajutorul algoritmilor de recomandare.

Acestea își pot alege până la 10 articole pentru a le proba acasă și au la dispoziție 3 zile pentru a se decide și plătesc doar ce păstrează.

Înainte de check-out, clientele trec printr-un proces de feedback pentru fiecare produs probat, pentru ca algoritmii si stiliștii să poată învăța și recomanda produse mai potrivite.

Rezultatele se văd în valoarea medie a unei comenzi care este cu 75% mai mare când clienții ajung la a 5-a comandă. Mai mult, 43% dintre comenzile lunare provin de la clienții recurenți.

CITEȘTE ȘI: RDF Arad a realizat investiții de 5.7 milioane euro

- Publicitate -

De câte salarii ai nevoie pentru achiziția unui apartament de două camere în București

București este printre orașele europene cu cele mai scăzute prețuri ale locuințelor și cu cele mai ridicate niveluri ale...

Decalajul salarial dintre bărbați și femei rămâne mare în România

Decalajul salarial rămâne mare între bărbați și femei în România, de 21,6% în anul 2023, potrivit analizei „Equal Pay...