Afacerile Hornbach au crescut cu 2,3 miliarde euro

În perioada 1 martie – 31 august 2017, Hornbach a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 5,7%, la 2.310,3 milioane Euro (comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent: 2.186,7 milioane euro).

Și cifra netă de afaceri a celui mai mare sub-concern operativ Hornbach Baumarkt AG a crescut în cel de-al doilea trimestru 2017/2018 cu 3,9%, ajungând la 1.042,7 milioane euro (comparativ cu 1.003,6 milioane euro în anul precedent) și în primul trimestru 2017/2018 cu 5,4%, ajungând la 2.173,1 milioane euro (comparativ cu 2.062,5 milioane euro în anul precedent). Prin ajustare comparativă și raportată la cursul de schimb, cifra de afaceri a crescut în al doilea trimestru cu 2,6%, iar în prima jumătate a anului cu 4%.

Creșterea în sectorul de bricolaj vine pe fondul intensificării activităților comerciale din afara Germaniei. În timp ce în Germania cifra de afaceri a crescut în al doilea trimestru cu 0,3%, iar în prima jumătate a anului cu 2,0%, creșterile în restul Europei au fost de 8,3%, respectiv 9,5 %. Cota externă din cifra de afaceri a sub-concernului a crescut astfel de la 44,6% la 46,3%.

Comerțul online capătă un rol tot mai important pentru comerțul cu amănuntul DIY

Cifra de afaceri a sub-concernului operativ Hornbach Baumarkt AG a continuat să crească în decursul exercițiului financiar 2017/2018 în rețeaua de distribuție din Europa mult mai mult în comparație cu media din sectorul DIY. O contribuție tot mai importantă la creșterea cifrei de afaceri o au și activitățile online din cadrul concernului.

„Comerțul online reprezintă o componentă integrală a formatului nostru comercial. Online și offline se îmbină la Hornbach într-un tot unitar. De la lansarea online în Germania în anul 2010, am investit aproape un sfert de miliard de euro în digitalizarea continuă a modelului nostru de afaceri”, a declarat Albrecht Hornbach la conferința semi-anuală de presă din Frankfurt.

„Transformarea digitală a comerțului este unul dintre principalele obiective din acest sector. Internetul ne permite să câștigăm noi clienți și în afara zonei de acces la magazinele staționare și să îi convingem de calitatea produselor Hornbach”, a adăugat Albrecht Hornbach.

La data de 31 august 2017, Hornbach dispune de comerț online în Germania, Austria, Elveția, Olanda, Luxemburg și Cehia. În septembrie 2017, rețeaua s-a extins cu magazinul online Hornbach din Slovacia. În cea de-a doua jumătate a exercițiului financiar 2017/2018, se vor da în funcțiune și magazinele online din Suedia și România.

Cifra de afaceri Hornbach Baustoff Union GmbH crește în prima jumătate a anului cu peste 10%

Sub-concernul operativ HORNBACH Baustoff Union GmbH (HBU), care se concentrează pe nevoile clienților din industria principală și secundară a construcțiilor, precum și pe dezvoltatorii privați, a înregistrat din nou creșteri semnificative ale cifrei de afaceri. După o creștere de 7,5%, respectiv 71,4 milioane euro în cel de-al doilea trimestru, sub-concernul a înregistrat în prima jumătate a anului 2017/2018 o creștere a cifrei de afaceri de 10,4%, ajungând la 136,1 milioane euro. Cele mai mari creșteri ale cifrei de afaceri au fost înregistrate de HBU la gamele clasice de sortimente „Inginerie structurală”, „Acoperișuri” și „Grădini”.

„Având în vedere contextul actual favorabil construcțiilor, este o alternativă bună ca echipa noastră de distribuție să abordeze în mod consecvent piața materialelor de construcții, intrând în contact direct cu clienții de pe șantier”, a explicat Albrecht Hornbach.

În cea de-a doua jumătate a anului, grupul Hornbach estimează o creștere a cheltuielilor, asociată, printre altele, cu digitalizarea comerțului cu amănuntul. În acest context, prognozele privind cifra de afaceri și vânzările ale grupului Hornbach, precum și ale sub-concernului Hornbach Baumarkt AG pentru întregul an 2017/2018 au fost confirmate de către conducere.

- Publicitate -

IFN-urile au acordat credite cu o valoare record de aproape 50 miliarde de lei în 2023

Valoarea creditelor acordate de instituțiile financiare nebancare (IFN) din România a atins nivelul record de aproape 50 miliarde de...

18 Gym Fitness & Beauty se extinde în Agora Arad, fostul Galleria Mall

18 Gym Fitness & Beauty, a treia cea mai mare rețea de săli de fitness din România, va deschide...