365ERP, sistemul care îți organizează toată activitatea companiei

365 erp

365ERP este un instrument extrem de util pentru proprietarii de companii mici și mijlocii, care doresc să aibă acces oricând și de oriunde la toate activitățile companiei.

365ERP este un sistem de tip cloud, ceea ce înseamnă că nu există date stocate pe computerul propriu sau cel de la birou, astfel poți accesa totul prin internet și atunci când ești plecat din localitate sau din țară.

Mai mult, 365ERP este accesibil din browserul de internet, iar variantele pentru mobil sau tabletă sunt responsive.

Mai multe module dedicate

365ERP este împărțită în mai multe module dedicate, care pot fi achiziționate împreună sau separat.

Modulul de vânzări înseamnă o mai bună gestionare a produselor/serviciilor și a clienților existenți sau potențiali.

Produsele sau serviciile tale se introduc direct în sistem, iar apoi pot fi utilizate la ofertare sau facturare.

Clienții pot fi introduși manual, fie în urma unor căutări pe internet, a unei conferințe unde ai primit cărți de vizită, a unei cereri primite prin email, etc.

Cel mai important aspect este că, o dată introduse aceste date, ele se actualizează automat de sistem, orice modificare la ANAF sau Registrul Comerțului fiind vizibilă instantaneu și în contul tău 365ERP.

Modulul de vânzări îți permite să trimiți oferte direct către acești clienți potențiali și salvează toate discuțiile purtate cu aceștia, având un sistem de e-mail încorporat.

Modulul de contabilitate este cea de-a doua funcționalitate și vine natural după cea de vânzări. Ai convins clientul să cumpere un produs de la tine, iar 365ERP îți emite factura către acesta și o trimite pe emailul clientului direct din sistem. Mai mult, în ziua emiterii facturii, acesta primește și un sms în care este anunțat că a fost emisă factura, care este valoarea acesteia și data scadenței.

Documentele contabile se generează automat pentru toate modulele, pe baza unor șabloane predefinite. Mai mult, toate schimbările de legislație, în special cele din codul fiscal, sunt actualizate automat.

Modulul de contabilitate are integrate jurnalele contabile, registrul de casă, declarațiile fiscale necesare, iar operațiunile repetitive se pot genera automat la data prestabilită.

Având module de gestionare clienți, furnizori, stocuri, dar și unul de contabilitate integrate în aceeași aplicație, înseamnă că poți oricând să faci o dublă verificare a informațiilor, lucru pe care sistemele de contabilitate clasice nu îl pot face, completează Bogdan Hățiș, Director Tehnic Soft Pepper.

Modulul de furnizori este un sistem asemănător cu cel al clienților, aici introduci toate datele legate de facturi, plăți, salvezi corespondența, ai un istoric pe fiecare furnizor în parte.

Modulul de mijloace fixe te ajută să ții gestiunea mijloacelor fixe pe care le deții.

Modulul de stocuri este o funcționalitate care înregistrează intrările și ieșirile produselor din firmă. Modulul emite și documentele contabile necesare, cum ar fi NIR-urile.

Costurile sunt foarte accesibile

365ERP este accesibil pe baza unui abonament lunar, costurile fiind de 4 euro pe lună, pentru un singur modul și un singur utilizator. În baza abonamentului primești o adresă personalizată de tipul numelecompaniei.365erp.cloud și ai acces la contul tău de oriunde.

Este un sistem foarte accesibil utilizatorului, soluția este foarte intuitivă, aducem actualizări permanente, atât pe partea de legislație, cât și pe partea de interfață folosită de utilizatori, spune Bogdan Hățiș, Director Tehnic Soft Pepper.

Clienții care utilizează 365ERP sunt din diverse domenii de activitate, leasing, contabilitate, creditare, auto, asigurări, publicitate, PR, traduceri, educație, etc

Soft Pepper este o companie românească de IT, care se ocupă cu dezvoltarea soluțiilor web și a aplicațiilor SAAS.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here